The One and Only
Friends, I'll miss you :)
Friday, December 24, 2010 • 12/24/2010 01:33:00 AM • 0 comments

Good Morning fellas :) 1:34 AM already ! malam ni tak boleh nak tidur. Then aku berborak dengan adik aku. ngeee~ aku taktahu kenapa malam ni aku happy sangat. and, tak tahu kenapa aku baik and suka sangat malam ni ? ada apa-apa ke yang berlaku ? aku harap semua baik-baik jer. InsyaAllah..

Hari nie aku pergi sekolah dengan hanani. Time kitorang lalu depan sekolah, ada budak form 5 tulis cmni kat kitorang atas kertas yang besarr sangat :')
"Good Luck For SPM 2011. from Form 5 2010 "
aww, sayang gilaa kat dorang :') Thankyou so much ! Rasa macam taknak jer kehilangan korang. Tahun depan meh la jenguk2 kitorang kat sekolah tu lagi ye. ngeee~

Esok aku bertolak pergi Uluyam :) Doakan semoga perjalanan pergi dan balik berjalan dengan lancar ye :)

salam.

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa