The One and Only
Don't Panic, chill okay !
Saturday, January 8, 2011 • 1/08/2011 09:50:00 PM • 2 comments

weyy weyy apesal aku tak boleh lepaskan internet neh,
oh kekasih ku.. LOL
Aku SPM (senior paling muda) tahun nie
Sebenarnya Mama tak bagii meng-onlinee
weeheee, But hari ni kan hari minggu,
plus homework semuaa dah siapp
Latihan dah beres
Tuisyen yang tak pernah tak hadir
oleh sebab itu,
my mom bagi menghadap rupa paras laptop nih
cis, semakin huduh kau laptop.
agagaga.
WEHH AQILAH ZAHIRAH, HARI NI LAST KAU BUKAK BLOG NI TAU! FAHAM TAK?
sumpah susah gilaa nak lepaskan kau wahai blog kesayangan..
btw, aku dahh berjaya tak menghadap kau wahai laptop dalam masa seminggu. LOL

wehh spm, pahal kau hadir dalam hidop aku ha?
sukati kau je kan. *giler.huhuu~

Okay, jangan jadi gile disebabkan si SPM tu ye.
dye tuh baik sebenarnye. HAHAA. poyo giler ayat.

Tahun nie Last year aku jadik budak sekolah.
So,aku takboleh sia-siakan tahun ni macam tu jer.
kena sedia menghadapi perang SPM.


Selamat berjayaa kepada semuaa mangsa SPM 2011 :)
peace no war


The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa