The One and Only
step by wicked step
Sunday, January 9, 2011 • 1/09/2011 03:15:00 PM • 0 comments

spaz attack

Walawehh. apakah tajuk enti tu ? okay, nie nak bagitahu kat hangpa semuaa, step by wicked step tuh nama novel form 5 !
First day teacher masuk kelas, suruh baca novel tuh . omangee, sepatah haram tak paham. Bak kata asrina ..

"Qeela, kau paham tak ? sumpah aku tak paham dohh . "
sambung betty "kalau kau paham tolong cerita sikit kat aku"

dan, HAHAHAHA. sama-sama gelakk. Rasa mcm nak bakar jer pengarang yang menulis novel tu. haiya . Tapi, teacher kata, baca dengan kesabaran. baca lambat2, paham satu2 ayat.

baiklah teacher :)
kepala dah serabut baca bende alah tuh, tak masuk langsung dalam kepala hotak. Tapi, takde lah semuaa, ada lah jugak yang paham, chapter 2 tuh snang la nak paham kan.

Kakak aku pulak dah habis dulu baca novel nie daripada aku. bila aku suruh cerita kat aku, dia boleh boleh pulak cakap.. "baca lah sendiri. mana best orang ceritakan.."

hadoi kakak aku nie. Sabarr je laahh. Then aku suruh pulak, mak aku baca then cerita kat aku. yelah, dulu pernah gi oversea kan.. ececehh.. Tapi, mak aku pulak BUSY ! apee nie weyy. rase nak nangis pulakk. haha cengeng !

Pastu, usya bapak aku pulak, takde buat pape. Bapak aku pun dulu pernah gi oversea, dapat straight A spm mase form 5 dulu. HAHAA, ape lagi, suruh ayah aku baca.

"abah, boleh tak bacakan novel nie pastu cerita kat qeela ? "

Abah aku sengih je. Dia amek novel tuh then baca, dalam sehari dah habis. heeee, ape lagi, mintaklah bapak aku tolong ceritakan :) Tapiii.............

"Qeela dah baca sampai bab berapa? abah cerita sampai bab yang qeela dah baca je" -ayah aku ckp.

Okay, aku pun terpaksa lah baca buku tuh dengan SABARRR. akhirnya, sampailah jugak chapter 4. Then ayah aku ceritakan sampai chapter 4 :) And, ayah aku suruh baca ulang2, baru paham.. heeee and now, aku dah tahu dah jalan cerita tuh ! Nak tak aku buatkan sinopsis ?

Baca sendiri !! kahkahkah :D jkjk, just kidding .



The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa