The One and Only
hari nie cikgu N baiklaa :)
Friday, January 28, 2011 • 1/28/2011 07:34:00 PM • 0 comments

27.01.2011

hari nie mase ke-4 ad msyuarat agung Kelab dan persatuan. Lepas announcment skolah tu dah macam kompleks beli-belah, sume murid berpusu-pusu cari tmpat mesyuarat masing2. hehe :)
Aku, Ain dan Betty punyalah yakin gilaa yang kelab tuh 'best'..bila tanya cikgu, ape maksud 'nama kelab tu' (secret), cikgu bagitahu and kitorang tergelak2. Last2 kitorang masuk KELAB SETIA.

Lepas habis mesyuarat kitorang isi nama dalam list kertas kelab setia, time tu guru penasihat kelab kitorang tak datang so cikgu Najwal yang ganti..

cikgu N : nama korang takder ke dalam nie ?
Aku : takde cikgu
Cikgu N : time daftar ari tu kamu daftar apee ?
Ain : kitorang salah pilih cikgu.. kitorang ingat kelab tu .......... rupenye, ......
Aku : haah cikgu, punyalah yakin nak buat kek .
Aku : pastu kan cikgu, tdy sye tanye sorang cikgu kat bilik guru, dye ckp maksud kelab tu. kitorang memang tergelak gilaa cikgu. hampeh betol.
(ain dengan betty dah gelak puas2..)
cikgu N : hahahaha, kesian korangg.. takpelah masukkan nama korang dalam nie nanti cikgu bagitahu guru penasihat kelab sana ok.
Aku : terima kasih cikgu :')


pastu, cikgu Najwal, aku, betty and ain ketawa terkekeh-kekeh dalam makmal 1 tuh.. sebab semua orang dah pegi rehat kan.. hehhhe memang kelakar gilaa doe time tuh pcah perut lepas dapat tau maksud kelab yang kitorang daftar seblum nie. hadoii.

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa