The One and Only
P make my mood quickly changed
Saturday, January 29, 2011 • 1/29/2011 10:47:00 AM • 0 comments


hari nie kat sekolah ada bacaan yassin ramai ramai
dak pmpuan mmg tak bole diam mulut dorang, ade je cerita dorangg.
ustazah tak bagi dorang cakap, suruh baca dalam hati kepada dak2 pmpuan yang P.
pagi ni memang cikgu2 semua dok berjaga-jaga
sebab semalam dak petang kena histeria.
subhanaAllah.. kesian dorang terjerit2 mcm apejer.
memang seram la kan sebab 20 org yang kena, semua perempuan..
Lepas dah habis baca yassin, alhamdulillah takde ape yang terjadii.

Lepas tu sebelum rehat ada mesyuarat agung rumah sukan. Musytari forever :)
balik dari sekolah, kereta punyalah banyakk..
semua org nk gi sembahyang jumaat kan,
aku yang dari tadi tak lintas2 pegila lepak kat bus stop.
jumpa hanani,marisa,acap and nadzirah.
acap sengal btoi, dia suruh aku bayangkan kalau hidung nani kemek.
memang tak bole blaa macam takde topik lain pulak nak cakap.
aku ape lagi, korang tahukan aku terlebih baik, so aku gelak sekuat2nye.
haha memang baikklah kan gelakkan nanie.

Lepastu aku nakbalik tapi memang tak reti la nak lintas ke seberang kalau banyak sangat kenderaan nie an.
aku pun mintaklah dorang teman aku melintas.
marisa dengan semangatnye nak teman aku melintas.
haha, memang banyak giler kereta.
lepaskitorang melintas kat tengah2, tunggu kereta belah kiri tu laluu.
kitorang lepak la mcm org tak betol kat tengah2 jalan raya tuh. hehee,
disebabkan terlalu banyak kereta, kitorang berhenti tengah2 jalan tu beberapa minit dengan muka selamber.
Nadzirah, hanani, acap and sume budak2 yang ade kat bus stop tuh ketawe lak kt kitorang yang merempat tengah2 jalan raya nie. hadoii
sabarjelahh.. tpi kitorang pun join ketawe skali mcm org giler .
lamaa gilaa ah merempat, lepas jalan raya licin, baru dapat melintas dengan selamat.
haha thanks marisa sebab temankan aku. agagaa..



malam nie mmang mood aku marah gilaa lah kann.
sampai adik aku pun dah kena tengking dengan aku
sampai mak aku tanya elok2 pun aku jawab mcm ap je -___-''
sampai ayah aku marah pun aku marah balik
memang gram giler la malam tuh kan
sehinggah topup hot ticket yang aku gores2 pun sampai dah hilang nombor 14 digit tuh.
urgghh! geram gilaa, sebab seseorang, aku marah gilaa macam satan.
kalau nangis memang dah sah lah kan, aku memang cengeng bab2 nie.
sekuat mana aku belasah diaa pun tapi hati perempuan tetap lemah ....
capital H, I hatee youu ever now :(

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa