The One and Only
If I know what love is, it is because of you
Sunday, January 2, 2011 • 1/02/2011 02:25:00 PM • 2 comments

Hari nie pagi2 lagi aku ditinggalkan oleh mak ayah aku di rumah bersama tiga orang adik . HAHAA, actually memang mak ayah aku nak bawak kitorang sekali tapii aku yang sukarela taknak pergii.

and,and hari nie dengan rasminyaa nak bagitahu, SAYA SUDAH HABIS BACA BUKU INTERLOK !! :) *aiseyhman..bajet giler aku tu pn nak kecoh satu dunia kan.

semalam, aku dengan ayah aku pergi beli kasut sekolah aku. ngeee~ act memang taknak pun beli, pakai yang form 4 punye . (ceh, bajet form 5 dah besaa sgt) . Tapi, aku nak beli jugak sebabnya, nak tahu apa ? sebab aku tak basuh kasut lagii. HAHAHA. cuba kira dah berapa minggu cuti. Tapi, kasut sekolah aku tak basuh2 lagii sampai sekarang oleh sebab kemalasan melanda diri. hehehe. Jadi, terpaksa beli kasut baru jugak. ngeh3..

Dan, untuk pengetahuan kalian semua, hari nie merupakan hari last aku update . sebab kat rumah aku nie, mak aku buat peraturan baru. Tahun baru, peraturan pun baru jugak lah. heh heh, Mak aku tak bagi mengadap komputer kalau hari sekolah. Jadi, korang semua tak payahla nak rindu aku eyh. *perasan dah XD ..


Okay, sebelum aku mengundur diri, aku nak ucapkan terima kasih kepada para pengunjung yang singgah blog aku yang tak berapa nak menarik perhatian rakyat jelata nie. Thankyou la datang tanpa dipaksa. ngeee~ Dan juga followers yang amat aku sayangg. heeee~ Nanti, kalau ada masa, aku pujuk mak aku bagi aku on belog neh . Ada masa, aku follow la korang balik ye. I lup yu . muahh muahh..
  • continue being awesome



p/s : There is only one happiness in life, to love and be loved.

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa