The One and Only
1.1.11
Saturday, January 1, 2011 • 1/01/2011 03:53:00 PM • 0 comments


Hello pellaps, 2011 already ! and, Thanks for all my friends who wish the happy new year for me :) Hari nie memangg mengundangg betollah. internet nie sakitkan hati aku sebab turn aku jer msty jdi lembappp and error bagai gituu. haih sabaa je laa -.-'


This is a last day aku update belog nie. Lepas nie bersawang lahh ini belog ! Dan, pasni takde agi facebook ke, blog ke, tumlr ke, ape2 yang berkaitan dengan bende alah nie. sume dah get lost for my life ! Sebab buku-buku sekolah dah amek tempat 'dorang'. So, fellas , kita jumpa cuti lain hari pulakk . ngeee :)

2011 nie mesti ade azamkan. korang nak tahu tak azam aku ape ? Azam aku tahun nie nk study jer and nak baling, pijak, tumbuk, cabut, terajang, ini LAPTOP ! tak sukaa guna laptop neh. urghh ! HAHAA, tapi confirm lah kan azam tuh tak menjadii. gerenti sebelum aku baling laptop nie, mak aku yang baling aku dulu. HAHAHA. takde lah, gurau jer, ade pulak orang berazam macam tu kan ? hehehe.

Tahun baru sudah tiba , umur semakin meningkat , Kehidupan semakin panjang, Belajar semakin Fokus, Kiamat semakin hampir, Mati semakin hampir.

So, sudah sediakah anda ? Btw, Good Luck All ! Selamat Kembali Ke sekolah ! :D


Bye-Bye All :')

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa