The One and Only
2011, please be more awesome
Friday, December 31, 2010 • 12/31/2010 04:15:00 PM • 0 comments

Hello soulmate ;) First of all, happy new year !

hehe, tadi usha tumblr jap. sumpah ramai giler member kat tumblr tuh . post something. nak tahu ape yg dorang post ? Jap, jap, nanti aku bagitahu ye :)

|

|

V

I DON’T WANT TO GO TO SCHOOL… YET.

I do not want to go back to school next week.

dan, banyak lagii dekat sini . hehe, ape pasal lah tahun 2011 nie tak de mangat langsung nak gi sekolah. haiya -.-' takpe2, kite tunggu, mule2 memang macam tu kot. ngee~

Tadi sempat jugak aku on fb buat kali ke 5 untuk hari nie. hahaha. Then pelik lah jugak tengok adik aku tengah online. cari2 satu rumah takde pun.Then aku tanya lah dia online kat mana. rupanya my grandma bawak pegi rumah cousin. pastu sukati dia pulak online kat sana. hehe.

Hari nie aku happy gila-2 plus sedih mcm org baru putus cinta. Dua2 perasaan tu datang sekali dalam satu masa. aku pun tak tahu lah apa masalahnyer. Ingat nak luahkan je dalam online diary nie tapi rasa macam public sangat pulak. ngee~

Dan, awak terima kasih kerana membaca :)

P/S : 2010 YOU are awesome, 2011 be more awesome :)


The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa