The One and Only
This is The Last day Of 2010 :)
Friday, December 31, 2010 • 12/31/2010 01:11:00 PM • 2 comments


Hai semuaa .. hari nie adalah hari terakhir kita berada dalam tahun 2010. korang sedar tak ? Malam ini adalah malam tahun baru :) sumpah semangat dowh kawan-kawan aku, siap bagi mesej lagi ajak aku gi tgk bunga api. hahaha. lawakk doo. then aku tolak. taknak ah aku tengok bunga api malam tahun baru. kalau tengok pun, nak tengok kat tv sudaa. Best giler kan . malam tahun baru aku nak mengaji. hehehe. Mak aku kata, tahun baru tu taun dekat dengan kiamat. So, aku nak bersiap sedia . aku nak jadi yang terbaik. aku nak masuk syurga. aku nak bersusah-susah dulu, bersenang-senang kemudian.. aku taknak terlambat :)


Dan, mungkin ini post terakhir untuk 2010 :) banyak kenangan manis dan pahit dalam tahun 2010 nie yang tak dapat aku lupakan ! aku harap 2011 lebih gembira. sekolah pun lagi dua hari nak bukak kan. so, korang dah ready ke ? urm.. me ? hehe, I'm not. but, terpaksa ready jugak. nak taknak, mesti ready jugak walaupun terpaksa. Mak aku kata, time sekolah tak boleh online !

so, No -facebook, No- blogger, No- tumblr, No-online, No Computer, No laptop, tak boleh lagi bangun lewat :(, mesti rindu gile kat bantal :) hahaha. kena bangun pagi setip hari, kena gosok baju seklah lagi, homework again ! and semuanya akan kembali macam dulu lagi ! sekolah ! dan, tahun nie kena belajar sungguh-sungguh ! mesti dan mesti ! :)


The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa