The One and Only
so lonely,so guilty,so bad and so uneasy
Monday, February 14, 2011 • 2/14/2011 01:16:00 PM • 1 comments

Dear Shida,
I'm soooooo sorry ! I feel soo sorry, friend . Bukan sengaja nak cancel tiba-2, bukan taknak pergi, bukan tipu, bukan main2 , bukan permainkan, bukan nak menyusahkan, bukan tak suka, PLEASE FORGIVE ME. actually, saye kecewa sangat tak pergi, sedih, rase serba salah, rase gelisah, rase sakit hati sebab tak dapat pergi, rase geram, rase berdose !!!!
I know how angry you are and what you must be going through. so I hope, u know, how sorry i'm for all that happened between us. I never intend to hurt u. Very sorry can't come. I'm really sorry for everything !! :'(

dear Nadzirah, Ameera, Fatimah, Marisa, Syafiqah, and Zaleha, thanks too :') aku ajak korang tapi korang tak dapat pergi, dan jawapan korang 'next week' baru boleh. It's okay. And, for Syafiqah, Thanks sebab last minute tak dapat pergi, sumpaahh geeraaamm doe :C

Sometimes the best way to say “I’m sorry” doesn’t involve words :'(


The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa