The One and Only
study is my main job :)
Thursday, February 3, 2011 • 2/03/2011 04:40:00 PM • 0 comments

aku takk sukaa budakk yang buat buat HOT. eh, bukan 'hot' tapi bajet hot. memang poyos gilaks lah kan. 'buat-buat' tuh kata sama erti dengan berlagak tau. lebih kurang je.
aku tak sukaa budakk perasann santann. kalau nak perasan takper, tapi nie perasan yang lain punya. yang macamana aku pun tak tahu. tapi dalam entry nie bukan lah aku yang 'perasan' okay, tapi nak meluah luah luahh kan isi hatii aku yang lameee terpendamm.
sampaii berkaratt aku pendam je dalam hatii nie. begitu bukan ?
okey, okey, straight to the point je tak payah nak berlapik lapik macam kek lapis !
begini ceritanya, eh NO ! bukan story ye. tapi kisah benar . macam bagus sangat je cerita nie nak bagitahu satu duniaa. Tapi, cerita nie takde lah bagus so TAK PAYAH BACA.
anda faham ?
sebenarnya aku rasa legaaaaaaaaa gilaaaaax lepas luahkan dlam belog kesayangan aku nie ! kira diary aku lah jugak.
eh pause, pause .. apesal korang baca lagi ? tak paham bahasa ke ? k
It's okay, Let's start. kali nie akumaafkan sebab aku baik :) walaupun korang takde lah buat salah ngan aku tpi takpe, aku maafkan. :")

mula-mula aku nak bagitahu yang aku suka sangat sangat pic kat bawah nie :) aku cilo daripada tumblr aku yang comel tu ^.^
|
|
V

memang serasi lah dengan aku, pantang cuti je mesti fesbuk and text kan . korang pun same kan? hehe kite sharing2 lah eyh, sharing is caring :p

But, jom mule cerita yang ketidakpuas hati aku tadi. Act malas lah kan nak heboh2 kan. tapi hati nie memang geram giler dengan mamat tuh. aku takdelah rajin sangat nak copy komen and message dia kat facebook tu pastu paste lagi dalam blog aku nie. rase menyemak jer komen dia tuh kalau aku tarok dalam blog cantik aku nie. kejam kan ? yeah !

aku takkk sukaa mamat yang tak reti bahasa dan tak pandai ayat girl. u know? gini, ade sorang mamat satu skolah dengan aku tu, baik2 aku online FB je, mesti dia mesej, or komen, then kalau kebetulan on, dia nak chat pulak dengan aku. malas doe nak layann. menyibuk tahu tak, tahu tak ! lepas tuh, bila aku tak layan, dia kata aku sombong. pastuh, nak merajuk lah konon. WEH, aku tak hingin doe nak pujuk kau. haih. budak2 sekolah aku tahu lah tu sape yang aku maksudkan.

lagi satu aku tak sukaa bilaa mamat yang aku tak de lah berape kenal kan, tiba2 hantar komen kat chatbox, nak kenal. tak sukaa lahh sebab benda tuh dah lapukk. kalau nak ngorat sekalipun buat la cara yang lain. maju lah sikit. :p tapi, aku memang tak sukaa doe layan dorang2 nie. ee semak jer. Tapi aku sukalahh kan nak berkawan dengan semua orang.
kalau na kawan tu okay lah, aku terima dengan ikhlas. tapi tak payah la siap nak hantar number phone, macam aku layan doe -.-

haha sume tak suka, ape yang kau suka keyla ?
image

okay, jom sambung study :)


The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa