The One and Only
I want to be the best ♥
Thursday, February 10, 2011 • 2/10/2011 05:36:00 PM • 0 comments

Okay tadi baru je habis merentas desa. Bila tanya cikgu balik, rupa2nya cuma latihan merentas desa. Apa laa, merentas desa pun kena ada raptai jugak ke ? sangat letihh :) dan sangat2 best
Tengah2 lari sibukk je budak2 yang naik motor tuh. boleh laa dorang kan senang je, tak payah susah2kan diri. Kaki nie dah sakit. haha I loiikee :) Besok kenaa pergi KEM !! Malas nyaaa. tak siapkan lagi baju2. tak tarok pun lagi dalam beg!

Memang full gilax jadual aku minggu nie.

Jumaat - Ahad : Kem
Ahad : Hari karnival kokurikulum SMKLK
Isnin : pergi Gombak
Selasa : Perarakan Maulidur rasul dekat Shah Alam
Rabu : sambung sekolahh . - tak dapat online lagii ~

Malam nie gerenti aku tidur awal sangat3, hehehe. Dan, aku tersangatlah malas nak basuh kasut sekolah untuk perarakan hari selasa nie. Biasalah, kena lawa2 sebab masok TV. haih, lecehh ouh.


Semalam sukati je aku gi online Fb . cehh dah langgar peraturan rumah. Tapi takpe, sekali sekale. Bukan selalu ye. Aku On cuma satu je. Niat aku nak buang budak tuh daripada friend aku. Benci dohh, rimasss gilaa2 , asyik bagi message je. eeee sumpah aku tak sukaaa doe mamat perasan tuh ! Nasib baik kelas tak samaa. kalau tak, tak boleh hidop dok dalam kelas tuh !

Hari nie aku memang frust and takde mood nak update belog. Buat masaa nie, kosongkan kepala dengan laman2 belog. Aku malass nak updatee cuma satu sebab yang tak dapat diberitahu. :( Kepala dah pening bila memikirkan perkara itu :"(

Dear superb followers, Thanks :") I miss youu guys :D

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa