The One and Only
8 month !
Thursday, March 24, 2011 • 3/24/2011 02:06:00 PM • 0 comments

HI guys :) Okay, alhamdulillah, walaupun pun kakak aku tak dapat seberapa, amat bersyukur. Kakak aku dapat 10 A+ dan 1C. cousin aku pula, fatimah syamilah dapat 9A+ dan 3B, dan cousin aku Azrul dapat straight A (11A+). :D


Memang bulu roma menaik masa curik2 tengok kat dewan. Terharu plus nak menagis pun adaa. kak Saidatul and kak Alia Syairah dapat straight A! dorang betul2 menyemarakkan lagi semangat aku untuk belajar. haha
tak sangka, best student daripada ex-5AR 2010. Lelaki pun ramai yang dapat straight A. rasa Best jer kaannn tengok dorang semua dapat straight A. hmm congrats ! ;)

SPM 2011 laaaggii 8 BULAN! rase macam sekeeejaaaap sangat mase berlaluu! uwaaa takoot ouh. tak bersediaa lagiii. hehe,
Okay, bersedia dari sekarang. kata mak aku.

salam. byyeee ! ILOVEYOUSOMUCH (=

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa