The One and Only
result besok?!
Tuesday, March 22, 2011 • 3/22/2011 03:32:00 PM • 0 comments

GUYS !
Hello soulmate :) Been missing me ? :p waahhhhhwaaahhh BESOK RESULT SPM DAH KELUAR ! serrraaamm. takot. cuak. hihi macam aku pulak kan nak ambil result tuh, spm pun tak lepas lagi! :)

aku rase excited giler sebab kaannn sebab kaannnn, tak sabar nak tahu result kakak aku dan cousin2 aku dannnnn paaaaalingg nak tahu, result kakak2 dan abang2 ex form 5 dulu. waaahh semangat ! lek laaa. hihi. tahun depan mesti berlaku kat aku pulak. err serraamm!! dah2 taknak cakap lagiiii. takoott.,

Hope my sister, cousin and semuaaa kawan-kawannn serta geng2 aku yang ambik result besok dapat straight A ! Amiinnn!
*sudah berusaha, hanya tawakal :')

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa