The One and Only
Cutii.yeayy! tapi tak suka dok rumah. cane tu?
Monday, March 14, 2011 • 3/14/2011 09:27:00 PM • 0 comments

huh ! *mengeluh.
aku tak tahu kenapa, fesbuk kini tersangatlah LEMBABBPP.
ape ade kaitan dengan gempa bumi dekat Jepun ?
heh. atau pun 'khabar angin' yang fesbuk akan ditutup bulan MAC tubetul ?
tak pun kann , first2 memang lambaatt sangat3 .. Lpas tu dah takboleh buka sebab Facebook dah kena block ! Omngee !
haha. sukati aku je buat 'repulasi'. :'D

heeee kann best kalau time CUTI-2 cenggini , aku dapat melambatkan masa ! Semingu bukan lama beb! Kejap je tuh .. haiya .. nak dok rumah jer. Malas nak gosok baju sekolah.. Nak hang out dengan kawan-2. Nak Enjoyy. Okay, Stop thinking about it. Lepas SPM eyh.. 'kau' kena buat persiapan untuk menghadapi peperangan dengan si 'sijil pelajaran Malaysia' tu..

weyh CUTI! bila kata cuti, memang happy tersangat lah sebabnya :
- tak payah gosok baju sekolah setiap hari
- tak payah jalan dekat bawah terik matahari
- takde homework (nie paling best !) Tapi kene buat ulangkaji jugak --'

Tapi, aku kadang-kadang tak suka time cuti datang jugak. sebab :
- Firstly, adik aku memekak dekat rumah. Nie buat aku selalu keluar merayau !
- kena kemas rumah (kadang2 memang ikhlas) Tapi lagi bagus kalau bibik aku je yang buat.
- basuh kasut sendirii. :'( tak reti !

Okay, aku dah senarai kan. Tapii paling paling aku benci sekali, adik aku yang kecik tuh memekak. So, rumah nie akan jadi 'pasar malam'. Dan, aku terpaksa berkurung je dalam bilik. Sebab bilik aku memang aman damai. takde orang nak memekak. Masuk bilik, KUNCI! Bilikku, Syurgaku.. :') bilik, kauje penyelamat daku..


The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa