The One and Only
captivate day (;
Wednesday, March 16, 2011 • 3/16/2011 05:17:00 PM • 0 comments

Hello peeepppps ! ;)
hari nie pagi-2 lagii aku bangun solat subuh daaaannn mengambil buku teks sejarah form 4 untuk ulangkaji balik mana-2 yang tak ingat tuh. TAPI, aku tak tahu bila aku terlelap time2 aku baca buku tu. HAHA :p

Lepas tuh aku terbangun sebab bunyi handphone . Someone else bagi message. Thanks kepada si pemberi mesej sebab tolong mengejutkan aku daripada terus bermimpi. - shida :) Okay, pepagi bute tuh aku terus siap2. Eh tak, aku tipu je. takde lah pagi buta ! dalam pukul 8 setengah tu, aku bersiap untuk pergi TS. memang aku dah janji dengan member-2 aku yang nak lepak TS hari nie. Tapi, cuaca tidak mengizinkan. HUJAN ! dan, tiba-2 pulak mak aku cakap cikgu tuisyen bagi mesej yang hari nie ada tuisyen pukul 2! fulamak.. kalau pergi TS sekarang nie, takkannye aku balik sbelum pukul 2. Paling lewat pun pukul 7 malam . Last aku pergi TS, balik pukul 9 malam. So, dengan berat hati, aku mengatakan kepada si best-best friend aku, yang aku tak jadi follow pergi TS ! Tapi, dorang nie manja sangat, kalau aku tak pergi, SEMUA tak pergi! Kesimpulannya, plan kitorang nak lepak TS dibatalkan ! :'(

Aku rasa teramatlah bersalah dekat Ardy sebab aku dah bagitahu dia yang aku pergi TS dengan member2 aku and akan jumpa dia dekat sana. Sian doe Ardy ! tak kira, malam nie aku kena mintak maaf zahir dan batin dekat diaa. last message Ardy, pagi tadi .

Dia tanya.. "kau dekat mana "

aku pulak tak reply message dia, sebab pagi tadi aku dah habiskan kredit, dan sekarang cuma tinggal 0 ringgit dan 0 sen sahaja. Time dia call pulak, aku tak angkat sebab aku tak dengar, aku kat bawah, handphone pulak kat atas.

Dalam pukul 10 pagi rasenye, aku takde lah perasan . Tapi, adik aku perasannn dan diaa bagitahu aku yang aku dari tadi asyik dok makan mee - masakan mak aku pagi tadi.
fewwit ! sebab mak aku masak sedap sangat lahh nie aku makan banyak. (=
Dan, kakak aku tanpa rasa segan silu mengatakan yang aku nie, gemuk !
woot woot sukahati jer. kakak aku dengan cousin aku - fatimah syamilah.\(sebaya dengan kakak aku). Dorang nie memang jelez dengan aku, tu yang dorang mengata aku 'gemuk', sedangkan badan aku takde lah 'gemuk' mane. kata Mak Teh aku laa..

Lepas balik daripada tuisyen pukul 3 setengah petang, aku makan lagii. Mak aku masak nasi dengan lauk apa entah tapi memang sedap menjilat jari. Mak aku yang masak eyh. Aku masak lagi 'sedap' lah kann. hahaa,
kemudian, adik aku yang menyibuk muncul. Dia kata aku bnyak makann. Tapi, aku memang banyak makan kalau aku stress . Tu je lah ubat aku untuk hilangkan stress - makan banyak yang mungkin. HAHA. and, aku sempat agi online .

Masa aku on FB, aku 'ter-usha' bende alah niee..
|
|
V

Report · 17:275:10pmpada 11 malam ini semua akaun facebook akan ditamatkan...semua kegiatan yg sdang d'lakukan skrang, akan terjdi lmbat, betap dan sbgainye...utk m'ympan akaun facebook anda, sila forward mesej ini ke 25 pengguna facebook krna utk memastikan bhwa anda adlah pngguna aktif facebook...jika x smpat nk forward ke 25 pengguna facebook...akaun anda akan ditamatkan tnpa keraguan ini

Tak tahu betul ke tak. Kalau betul lahh kann, Bye-byee facebook's friends D':

Okay sambung cerita tadi - aku pun pergi laaa naik atas 'penimbang berat', nak tengok gak berapa berat aku. Aku pun dah 'terperasan' yang aku memang banyak makan kebelakangan nie. Pfffttttt ! Nak tahu berapa berat aku ? 4* something something laa . hehe. Almaklum, dah menaik. alaa sikit jer puns :)

Tapi, aku tak kisah sebab aku teringat yang kawan aku, Haniza ada tanya aku. katanya cmnie..
" kau makan apa eh badan kau kurus ?"
dan...
" kau ada amalkan diet ke ? "

HAHA. See ?!
sebenarnya aku takde pun amalkan diet. rasenye lahh... Sebabnya, semalam baru je aku makan nasi pukul 11 setengah malam. Dah lapar, nak buat cmane kan ?
Tapi, kena jaga-2 lah jugak, kena ingat orang yang miskin tak dapat rasa makanan yang enak2. Bak kata mak aku laaa..

Aku makan banyak mane pun, pastuh aku akan jalan 40 kali. macam ayah aku ajar time kecik2 dulu. Lagipun, pergi balik sekolah aku jalan kaki dengan member-2. Masuk kawaddd lagii tuh . haha. lepas naik, turun balik berat. LOL :p



The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa