The One and Only
tak suka FB !
Thursday, March 17, 2011 • 3/17/2011 11:11:00 AM • 2 comments

ape ke halnye tetibe je tak suka facebook ? boleh buang lah akaun facebook tuh kalau tak hingin.
Tapi, dalam kata aku nie ada makna. Bukan tak suka bererti menyampah atau benci . Aku cuma tidak suka FB. Nak tahu kenapa ? sebabnya,

i) Lembabbppp. aku nie dah la malas nak tunggu lelame. nak loading tu pun, beragak-agaklah kan. Kalau 2 minit tu kire OK lah. Tapi, semalam aku taktahu tunggu berapa jam.. sampai aku tinggalkan komputer tuh tanpa meng-logout akaun facebook. Dan, tertidur ! HAHA. See? Betapa lamanya dan lembapnye facebook sekarang nie. Akaun lain macam twitter, tagged or formspring takde la selembab FB, sampai siput pun boleh mengatasi kelembapan si facebook.

ii) 1097 friends already. Aku takde lah nak batak sangat kawan kat facebook aku tuh ramai mane pun. Ade je orang beribu berjuta lagi banyak daripada aku. Sememangnya, kalau nak meng-add sekalipun,nak jadi friends aku dlm fb tuh pun, dah reti add, reti lah tegur kan. nie tak, dah add diam cenggitu jek. Kalau sekadar nak batak kawan sampai berjuta tu , baik tak perlu kaaann..

iii) mengorat. Okay, nie satu lagi yang aku tak berapa suka ada fb. Sebabnya, mamat-mamat poyos dalam tuh, bukan sekadar add untuk jadi kawan. Tapi ada niat lain, nak cari gf. ape ke halnye wehh ? Tetibe bagi number, bajet aku nak ?!

iv) Gaduh. fine, dunia facebook bukan untuk bergaduh dan memaki hamun. Tapi ramai je yang buat. Andaikan, 'facebook' itu satu planet lah kaaann, mesti ramai penduduk kaaann.

v) Mak aku kata kalau tak suka delete jerk, kaaann senang . Tapi, aku taknak sebabnya, ada satu kebaikan facebook. Dapat tahu perkembangan terkini. HAHA, ade2 je orang yang rajin bagitahu berita2 terkini.

Sekian. Okay, taknak On FB laaaagiiii. Lepas SPM aw..:p


The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa