The One and Only
the beginning is always the hardest
Sunday, April 17, 2011 • 4/17/2011 03:47:00 AM • 0 comments




Assalamualaikum guys. 
Adding the word 'HAHA' to make the statement not so serious okay (=
tadi kaann mak aku suruh potong halia. wahh semangat aku nak tolongg..
aku bukak peti sejuk cari haliaa.
dah jumpaa haliaaa,ape lagii, potongla sikit guna pisau macam mak aku suruh.
Lepas tu, mak aku suruh tinggalkan je atas meja tu,
sebab yang lain mak aku settle kaaann :r:

Okay, then aku pun masok bilik buat kerja balik..
tak lama kemudian, mak aku panggil..
takpe2 aku pun pegii laa sebab mungkin mak aku nk mintak tolong lagii.

sekali mak aku cakap " qilaa, nie bukan halia, ni lengkuas lah.." 

"eh ? laaa yeker ? tapi tadi qila amek halia lahh"

"haha, lengkuas memang cam halia sikit.."

mak aku duk sengih2 ... hahahhaa malunyer aku.
halia dengan lengkuas pun x reti nk bezakaannn. emoticon58--'

Tapi sekarangg nie, barulahh aku perasan yang lengkuas dengan halia tu berbeza lahh jugaak. hihi.:q:


p/s : BIASALAH , KITA MEMANG HEBAT .
idwly:

tim-breezy:

REBLOG IF YOU KNOW WHO THIS IS.

aaaaaa I MISS YOU ! 


The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa