The One and Only
Miss this moment :')
Sunday, April 17, 2011 • 4/17/2011 12:51:00 PM • 2 comments

Hello world !
Okay, pada 16 April 2011, PTRS bawak kitorang pegii UIA,Gombak :)
Seriously memang Best.
Kat sana, kitorang adaa seminar dan motivasi daripada cikgu Osman b.Affan.
seronokk gilaa ! Setiap saat gelak ketawaa. Hihi.
Tapi tu bukan ceritanya, nak cerita lagiii best punyaa! wooosshhh..!

Kitorang gerak dari Hulu Kelang pukul 8 pagi dengan menaiki bas sekolah :p
Sampai sana, ingatkan kite2jer, rupa-rupanyaaa raamaaaiii gilaaa !
Tapi, semuanya PTRS yang bawakk! teeheee :)

Okay, dah sampai UIA, minah2 nie pun bergambar laaa kan sementara menunggu cikgu Idzham kitorang. 
Cikgu gi mane tah tetibe menghilangg. Hehe.






HAHA, ok member2 aku kalau bergambar memang nombor satu.

Then, lepas abang Idzham sampai, dia suruh masok bangunan engeenering.
Tngah2 berjalan dengan member2 aku, sambil bercakap2 tiba2 aku dengar ada orang panggil nama aku,
So, aku pun pusinglah belakaaangg...

sekali nampak Aisyah and the gang. Hihii.
aku taktahu kenapa masa tu happy gilaajumpaa dorangg.
aku pun pergilah salam Aisyah ngan kwn2 diaa.

"Aiasyaahh!! "
Aisyah senyum.
"Shida manaa ?"
"Dia tak join PTRS .."
"ohh.."

Kwn2 aku pulak jadi penonton setiaa. hahaha.
Then kitorang pun jalan la same2menuju ke bangunan yang hendak dituju.


Sampai je kat dalam kuliyyah tuh, *cehh konon dh masok U :p
kitorang pilih tempat duduk. Aku duduk sebelah Marisa and Najah(kawan Aisyah)
Okay,masa nie laaa Bessttt sangat2 dengar ceramah cikgu Osmann.
Tapi,kitorang ada masa rehat, makan tengahari and sarapan, pastu sambung aktiviti balik.



Lepas tuh kaaannnkaaannn,
aku terserempak pulak dengan member lamaa aku :')
Ohmygodnesss! 
tak sangka woo, last jumpaa dia masa darjah 4,
Then jumpa balik masa form 5!
Hihi, dunia nie kecil jea kaaann. teeeheee :)
And, tak lupa jumpa Izzuddin !
kawan rapat masa form 3! Patu dia pindah skola mana tah then jumpa dekat UIA Gombak nie!
Ya Allah, terima kasih :')
Seroonookkk sangat !!
Alhamdulillah.


The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa