The One and Only
I hope they become successful :)
Saturday, April 2, 2011 • 4/02/2011 09:25:00 PM • 0 comments


Hi :) aloha korangg. oh yeahh gambar di atas nie budak kecik yang baru datang ke dunia. haha sila bagi tunjuk ajar yer. kah3. 
Dia tuh adik aku. Adik 'baru'. aku tak sabar nak tengok dia membesar. cehhh baru lahir dah nak cepat2 besar kaan, hihi. yer, aku nak tengok dia membesar jadi orang yang berjaya :'D kakak yang baikkan ? :p

Alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi kerana memanjangkan umur hamba :') dapat lah menulis belog ini lagii dan melihat dunia yang penuh dugaan dan rintangan . hmm asal ayat aku pelik cket eh malam nie ?

hari nie macam2 terjadi kat rumah. Masa mak ayah aku keluar, aku dan athirah yang kena jaga adik. Dah lah tak reti jaga budak, pastu disebabkan laparr, terpaksa masak walaupun tak berapa nak reti memasak kan :'(
haha takpelah belajar daripada pengalamannn :)
first time aku bersama adik, athirah zahidah, jadi 'emak' sementara. MEMANG PAYAH!

ini si nakal yang aku jage tadii. Akan bagi penampar sebijik kalau buat aku marah.

|
|
V

 pergghhh ! posing maut habissss. 
ikot sape lah tuh ... =.='

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa