The One and Only
Okay Bye
Monday, April 4, 2011 • 4/04/2011 04:00:00 PM • 0 comments


Hi. So I've decided to write again But um, maybe not as frequent as I used to. I don't know, I kindda miss opening and speaking up - I mean, typing up - my mind and thoughts. I miss being able to type some random bull shit and no one could complain about what I wrote, because it's my blog and I DON'T WRITE ABOUT YOU. So wat de hek? That's exactly what I need.

I just want to say 'aku sukaaaaa hujaaaannn mase pagi2 !!!!!'
HAHAHAHAHA. :')

weyy aku rindu kau ! bukan kau, tapi KAU ! :'(
mungkin aku takkan update apa-apa buat masa nie. mungkin sampai  lepas SPM. dan, mungkin aku akan update kalau ada apa-apa yang perlu aku luahkan disini. jadi, sila rindu aku yer :p
hohoho...dah2 Jangan rindu2 sangat, aku akan kembali pada bila-bila masa . hihi.

LIKE
If it takes forever, forever it will be

XOXO ♥ 

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa