The One and Only
Can I stop the time?
Thursday, April 7, 2011 • 4/07/2011 04:27:00 PM • 0 comments

sobb.. sobb.. hari nie kaann aku selsema :'( kesiann tak ? nak belajar pun mengantuk, rase nak tido je takde mood  =.='
Hari nie memang penat sangat2 dengan urusan kawad dan pengawas sukan. malas ouh nak bertugas. hhaha. :') Tapi terpaksa jugaaakk . heeee.

marisa : Keyla ! kau pergi sekolah tak petang nie ?aku  :  Of course, aku stay kot. petang japgi ade kawad .Ain  : nanti kalau kau datang tuliskan nama aku, aku kat sekolah sebelah lawan bola jaring.aku : all right2.

Baanyaaak betol benda yang aku naaakkk buat sekarang ! huh, tak sempat nak berehat .
HAHA, mase rehat pulak, kelakar gilaa. kitorang - hanani, nadzirah,azima dan aku rehat lambat sebab buat oral. Lepas rehat, hanani tak tahan nak pergi toilet .
Tapii, adaa sorang pengawas yang jage toilet nih tak bagi kitorang masok,sambil mendepakan tangannya, menghalang orang masok ke dalam toilet. * ahaks makguard jamban :p



Pengawas : kak, pas ade ?
aku  : pas ? sekarang kang mase rehat, takkan tak boleh gi tandas kot.
hanani  : kitorang keluar lambat tadii.
nadzirah  : cepaaattlahh .
pengawas  : okay, sorang jer.
hanani : dia pun nak kncg jugak (sambil tunjuk ke arah nadzirah)

pastu, ada tigaa orang lagiii budak form 3 datang nak gi toilet. Pengawas tuh buat aksi yang sama, halang dorang daripade masok dlm jamban tuh.

budak form 3 I : sane lahh, aku nak buang sampah je laa.
budak form 3 II dan III : HAHAHAHA.

Tapi, pengawas tuh tetap degil taknak bagi orang melepaskan habuan. hak3..
Then, Azima dengan lajunya memecut dari mane tah dia datang, sambil pegang perut,..
Azima : sane, sanee, sanee, aku sakiit peruutt.
Aku dan Nadzirah : HAHAHAHAHAHAHA, menipu azimaaaaa. buuuuu !!!

Azima pulak sempat lagi pusing belakang sengih2 kat kitorang sebelum masok dalam tandas.*cehh
Then, ada 2 orang lagii budak nak masok dlm toilet, aku dan Nadzirah yang dok menunggu si azima dan hanani dlm toilet uh tergelak2 tengok aksi dorang. PANDAI SUNGGUH ! :p

dua orang nie nak masok tandas, yang sorang nie sempat lepas daripada pengawas tuh, lepas tuh pengawas tuh usha lah belakang nak panggil budak perempuan tadi. Then, kawan dia yang lagi sorang pulak melepaskan diri dan masuk dalam tandas. HAHAHAHA, lepas tuh pengawas tuh sanggup msok dalam tandas tuh halau diorang.

Nadzirah tetibe meniru aksi si pengawas tadii - mendepakan tangan halang org masok sambil cakap " kak, pas ade ?"
 aku : kau pahal NAD ? HAHAHA .
pastuh aku, ngan budak2 form 3 tadii, yang jugak tengah tunggu member dye. tergelakk- gelak kat situ. HAHA :')

 NICE ! :D
* eh jap, homework aku tak siapp lagii laa. tata now . hihi :)

connectddots:

(by jillian* ann)

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa