The One and Only
I just want to be Happy Okay?
Saturday, April 9, 2011 • 4/09/2011 11:27:00 PM • 0 comments

Hari nie hari sabtu dan kerja sekolah aku takkk siaaappp lagi =.='
hari nie aku bangun lewat sikit, pukul 11 pagi. wooootts ! :p Pukul tiga ada cousin datangg. Pukul 5 pergi wwm teman kakak aku beli kasut untuk anugerah cemerlangg besok. aiseyyhmenn ! penat gilaa teman kakak aku nie. memilih sangat. HAHAHA. dia nak kasut yang lawa tuh,yang harga RM299. 
Aku yang dok sibuk teman dia,  nak menyibuk beli barang jugakk. hahaha. tu lah aku tak boleh nak gi shopping2 nie, balik-balik tengok, aku beli banyaakk lagii barang daripada kakak aku. toingg..toingg..

agak jealous lahhh , kakak aku dapaatt temuduga dekat shah alam. and dapat universiti luar negara! waaahhh BEST TUH! hari nie jugak , kakak aku dapat lesen keretaa! oh yeahhh boleh bawaakk aku gi shopping. tralala tralalaa..:D Nanti aku nak suruh dia jadi driver aku, pergi rumah Farzan. ececehh. kejam tak aku?

hari nie kaaannn aku agak sibuk sebabbkaaann ramai gilaa cousin aku datang rumah sebab nk tengok si famous --> my little brother . bajet kau femes lah weyy ? haha jahadnye aku, nak kene penampar ke nie, tak habis2 nak dengkii. well, family aku memang famous .

==' K fine, my lovely mom sudahh membebell. watcha doing. Kena outta laaaahh. *besok tuisyen pukul 8pagii!!! malaaassssnyeeeeeeeeee nakk bangun! :(


The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa