The One and Only
The friends are for
Saturday, April 9, 2011 • 4/09/2011 11:05:00 PM • 0 comments



heeeelooo =) hari nie kelas aku pelik. dan, kelakar. HAHA. boleh pulakkan jalan penguin dan ketam. dorang ketawe jea. hihi, ha tak paham? heee takpe2 tak payah paham :p

hari nie aku masok kelas lewat sebab pepagi bute lepas bace yassin, terus gi perjumpaan PPIM. hari nie aku agak tak dengar apa yang orang lain cakap atau kata lain pekak, mungkin sebab selsema. hihi, mungkin lahkot., Lepas tuh masa kelas akaun, aku boleh pulak dok termenung, kawan2 lain dok sibuk menulis, aku pulak dok diam macam patung. haha. sampaikaan cikgu tegur aku :p

Masa time BM pulak, agak pelik sebab teacher yang masok. Masa aku bagitahu teacher, teacher kata dia tahu apa yang dia buat. ==' fine ! teacher cakap, hari nie time BI, cikgu BM masok, Time BM pulak jadi time BI. ehh, macam tu pulak ? kaaann. Lepas tuh, teacher suruh hantar fail2 dan paper2. aku dah cuak sebab tak siap map. Aku berdoa jea dalam hati supaya masa BI nie berlalu dengan cepaaaatt !!

Time BM pulak, kitorang sume kena bersyair :) HAHA, Lepas tuh, cikgu soal , kalau dapat jawab boleh duduk. Masa cikgu soal tuh, aku asyik angkat tangan sebab nak jawab, tapi tak kesampaian, ada orangg lebih panjang tangannya :p haha aku dah letihh sangat time tuh NAK DUDUK! "kau pergi selit2 kat tengah2 tuh gerenti cikgu nampak.." - bak kata Fahmi. haha, aku pun pergilah terselit tengah2 tu,pastuh cikgu tanya.. aku jawab .. "8 rangkap!".. dan terus lari duduk ! HAHAHA. Then, sume kwn2 aku lain yang tak dapat jawab tuh gi tiru aku pulak, lariiii daann duduk :p hahaha, cikgu comel jea , cikgu kata nak denda kitorang.


Masa akhir sekali, relief. So, cikgu Sains gantikan . Ingat nak masok lab tapi semua lab sedang digunakan. haih sabaa je laa. last2 kitorang satu kelas dengan cikgu Suhaimih pergi melantak dekat kantin :p kitorang maakaaannnn ! HAHAHA. Dok2 makan tuh kitorang sembang2 kosong. cehh bajet mcm dh habis perikse laaahh kaaann tapii spm pun tak lepas lagii . agagaa.


 Hanani : yelah korang ingat semua pengawass baikk ker. tengok mcam ....... (rahsia) .. nadzirah  : ha nanie, ngumpat ! ngumpat !saye : woooosshh tak baik ngumpat ouh. hahaha.harlina:  haahh, pengawas pun macam....saye:  yeahh betol! betol! actually budak tuuutttt. kan?kan? hanani  : yeahhh. budak tuh memanggg..nadzirah : ape masalah budaktu kaann..saye:  tu lah pasall. kecoh jea.harlina  : wehh tadi sape la kate taknak ngumpat..saye & hanani & nadzirah : hahahahhahaha sapelahhhh tuuu. *sengihsengih




The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa