The One and Only
Beeps
Saturday, May 14, 2011 • 5/14/2011 09:56:00 PM • 0 comments


Assalamualaikum and Hello lovely .

Hari nie aku pergi JJ dengan Hanani, Jojo and abang saudaran Jojo. HAHA, serius baik gilaa dorang hantar sampai rumah. Btw, Thanks a lot ! :') Dah laa hujan masa tuh So, kitorang pecut laju2, dengan guruh dan kilatnya, memang serrraam. Hihi.

Tadi aku on FB, dorang sume sibuk citer pasal 'orang asid', heboh satu FB. aku pun agak blur lah jugak sebab aku tak tahu menahu pun pasal bende alah nie. HAHA. Sampaikan kawan2 aku serentak menjerit,
" KAU TAK TENGOK BERITA KER ?!"
hahahaaa. Sorry guys, aku malas nak tengok tv sekarang =P


Okay, memang serrraam sangat bila dapat tahu orang nih dah sampai Wangsa Maju ?
Wahh, do you understand what I'm saying?
Wangsa Maju tuh memanggg dekaaaaatt gilaaaaaaaaa dengan rumah aku !
Tersangatlah nak dekat.
Dekat dengan Lembah Keramat dan Wangsa Maju tu dalam zon hulu kelang serta yang sama ertilah dengannya.
Mengundang doe, ape motif dorang nak simbah asid dekat mukaa orang ?
Ya Allah, banyak betul dugaan akhir-akhir zaman nie.
Aku dah memang takut nak keluar rumah apatah lagi keluar pagar malah pergi sekolah pun dah tak mahu jalan kaki.
Tapii, Hanya Allah SWT saje yang dapat melindungi.
Kalau kitaa berserah dekat Allah, mintak perlindungan banyak2, InsyaAllah, semuanya selamat :')
Aku harap korang-korang diluar sana berhati-hatilah dengan 'orang asid' nie.
Sediakan gas sebelum keluar rumah untuk bako 'orang asid' nie. kite bako jer.

Jangan menyerah untuk terus berdoa, Semoga Allah melindungi semua umat Islam. AMIN..!


"Yesterday brought the beginning, tomorrow brings the end, but somewhere in the middle we've become best of friends."
A SMART PERSON LEARNS FROM MISTAKES,
A WISE PERSON LEARNS FROM THE MISTAKES OF OTHERS.




The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa