The One and Only
Nak ape jer kene dapat !
Friday, May 6, 2011 • 5/06/2011 09:13:00 PM • 0 comments

Isnin :     Bahasa Melayu
selasa:    Bahasa Inggeris
Rabu:      Sejarah
Khamis :  AgamaIslam
Jumaat:   Mathematics
Rabu:       Science
khamis:    Ekonomi asas
Jumaat:    Prinsip Akaun
Isnin:       Addtional Mathematic Paper 1
selasa:     Addtional Mathematic Paper 2

Pheww. Peperiksaan Pertengahan Tahun sedang memanggil. Wahh, minggu depan aku akan berdepan dengan peperiksaan yang agak menyakitkan. Aku akan berusaha yang terbaik dari yang terbaik. Hihi. 
So guys, I'll leave this site for long time. Aku tak tahu sampai bila.Korang tunggu jelah nanti ek :)

Sebab Lepas exam,aku kenaa pergi UKM, Bangi. Tidur kat sana beberapa harii :')
Thanks for my mom and dad b'coz support me . I know I'm so stubborn,but I'll trying to be a good person. 

" Mom, nak pergi ukm, tapi kenaa bayarlah.,boleh kaaan ?!"
" How much ?"
" cuma dua ratus empat puluh ringgit jer. Boleh laaaa. tau ! Please ouh.."
" okay2 "

atas nie perbualan aku dan mak aku k. Sebelum pergi tuisyen. Lepas balik jer tuisyen,

" ha keyla, nanti gi sana abah hantar "
" ha memangg pun. kenapa ?"
" Dah call org tu tadi, dah tanya.."
"So, boleh la gi ukm nie ? " *waahhh happy seyh !
" boleh la. tapi lame lagiikan. nanti org tu kata dia hantar emel"
" sure? dah bayar eyh. aww yeaayy ! Thanks a lot !"

Okay, korang nampak tak aku senyum sampai telinga lepas mak aku dah beres kan sume. yahooo !
Ya Allah, terima kasih ! Alhamdulillah !! :D

Untukpengetahuan korang, aku dah berhenti eh lepak sane sini mcm form 2, 3 dulu.. aku dah tak balik lewat dah. Paling lambat pun pukul 9 malam. Kire awal lah tu kan 9 malam jer pun. Tu pun ade sebab, tak suka duduk rumahh !
Jadi, mulai sekaang aku jarang mengupdate belog. So, tunggu je lah lepas exam aw. heee :)

Miss you guys.
Lots of Love, AqilahZahirah :)
I LOVE 5AR 2011 :)





The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa