The One and Only
HBTY :)
Friday, May 6, 2011 • 5/06/2011 02:52:00 PM • 0 comments

            

Hello Love . Heeeee :) Today I'm writing again on Friday. I would  like to story about today.
Yyeah, First of all, congrats to my sister Atiqah Zulaikha, sebab dah dapat masuk U :')

And, today is my annoying sister's birthday, Athirah Zahidah. aww, my mom and dad bought the Domino'sPizza and Chocolate cake for her. And,kawan2 diaa 'belanja' diaa hari nie. How lucky you are. But, guess what ? Today is your day, right ? :D

Okay. Tadii kaann dekat sekolah adaa raptai untuk anugerah cemerlang. Besok. Besok ?! HAHA, aku terpaksa carik kasut hitam akuu. manaa pegiinyaa wehh ? haih.
Time BM, kitorang- Ain, Aku, Betty duduk belakang. Dan Hanani, Marisa dan Naja pun menyibuk sekaalii. HAHA mengundangg doe dorang nih. Suka menyempit dekat tempat aku.
But, well you know me. Aku kaaann baik =P It's Okay lah kaaann.

Time BI pula, teacher Patvinder sumpaaahh baaaaaiiikkk gila tahu !
HAHA dia bagi paper lah utk baca, for exam next week :)
Baikkan teacher ? HAHA, semuaa cikgu nak anak murid dia berjaya kan. heeee :)
Tapii harii nie teacher lain dari yang lain. HOHO :O
sedap betol makan kek dalam kelas.
nak tahu sape punye ?
Teacher bagi dekat kelas kitorang jea :D
Kek anak dia kahwin ! Sedaaap gilaa kot. Teacher kata kek tuh mahal, of coz la sedapp. Hihi.
lapaarr la pulak ek.

DSC_0465

Okay, disebabkan hari ini birthday adik aku yang sorang nih, dia dapat call free.
apa lagii, aku cilok lah kan :P
Jangan marah aw hari nie kaaan hari kau ? HAHA.
Okay, Athirah. My Annoying Sister that I have. Now She was Fourteen.
Antara sume siblings aku, diaa yang paling aku rapat.
Semuaa masalah akuu, apaa yang aku tak sukaa, apaa yang aku suka, minat, benci, masam dan masin semuaaa perkara pasal aku dia tahu :)
Sebabnya, aku suka cecite dekat diaa. Dan, dia pun cecite gak kat aku. Hihi.
Ww-ehh kau, Thanks sebab jadi tempat luahkan perasaan. HAHA.
Diaa jugak macam 'kawan baik' aku lahh.
TAPI, kalau kitorang gadohh, memang paling-paling tak Best.
sebab, antara adik-beradik yang aku ada, dia nie kalau gaduh dengan aku, memang payah lah kan.
sampai nangis2. HAHA. Jaahaad an.
Biasalah tu kan, adik-beradik. Adat katakan. cehhh :P
       
 Sometimes I hurt with you, but I know you love me (=
HAHA  ♥ 
So, Happy Birthday to You !





The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa