The One and Only
My Boy friend :)
Saturday, June 11, 2011 • 6/11/2011 04:49:00 PM • 2 comments

So I wanna talk about when I hang out with you and to be honest, it's so funny right.Haha! Okay. I know I wrote 'I resolved nothing' somewhere in this post, but, not really. I kinda made one. Well, KIND OF. Hihi..
And what I learn, is, don't worry if it doesn't work out as you want, some better things are waiting for you, and  it's meant to be, it's meant to be. Masa lepak2 ngan Shaheera,atira,acap,farhan then dia tetibe bagitahu.

Farhan : wey aku suka kau
Me  : Hahaha.
Farhan  : kenapa gelak ?
Me : kelakarr..hahahaa..
Farhan : It's not funny k, kau ingat aku buat lawak ker ? aku tak main-main lah doe..
Me : Sorry, But aku rase geli pulak macam ada orang geletek aku. Hahahaa.*serius tak berhenti gelak*
Farhan : *muram*
Me : asal kau ?
Farhan : Nape dengan aku ?
Me : Yelah, tetibe masam macam cuka..
Farhan : Yelaa sebab kau tak percaya aku.
Me : Mana ada aku tak caye. Kita dah kawan lama kann..
Farhan : Tau..
Me : Dah tu?
Farhan : *Diam*
Me : Come on lah, I think we better be a friend. Aku banyak dosa and aku taknak tambahkan lagi dosa aku
Farhan : Yes :) Tapi dosa yang lepas kau tak payah lah fikir dah.
Me : k
Farhan: Kalau banyak dosa, bertaubatlah. banyak ke.. cecite sikit kat aku. Mana tahu aku boleh tolong. hehehe.
Me : Eh? Tadi kau kata tak payah fikir kan lagii.
Farhan : hahahaa, haah kan, It'sokay lah. Benda yang dah lepas tu, kau buang jauh2, tak payah banyak sangat fikir nanti jadi beban. Payah nak study.
Me: All right :) Thanks bro..
Farhan : Kau tahu tak, kau lah kawan aku yang paling baaaaaikkk.
Me : selama ni kau kawan dengan budak jahat ke?
Farhan : HAHAHA, mana ada. Tapikau satu2nya girl friend aku yang paling baik.
Me : Hehehe, terharu aku :)
Farhan : and you have to promise to me, that we will be friends forever.
Me : Of course. You're also my friend forever and ever.
Farhan : Thanks. I love you !
Me : BLAHHBLAABLAAA *adelasomething*
Farhan : BLABLABLABLA..


He's my friend. We talked a lot. About everything. And He's a good listening.  I just had this feeling of growing up. Like, actually growing up. I'm not a kid anymore and I know that. And, you know that, we're friend forever. Ever and Ever. Forever and always. Sebab kau pun kawan yang terbaik dari yang terbaik :')

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa