The One and Only
My loveeeeees
Saturday, June 11, 2011 • 6/11/2011 05:14:00 PM • 0 comments


That's Salima and Ameera . I know Salima since form 1 while Ameera since form 2. Meera is Farzan's bestfriend. I know Ameera by Farzan who was my classmate when we're on 1 Zamrud 2007 :)
Dan, aku mula rapat dengan Ameera sebab kitorang kelas sama masa form 4 dan Salima pula, dekat kem. Aku dan Salima selalu je dapat team yang sama kalau ada apa-apa aktiviti dekat sekolah :)
Kenangan yang takdapat lupakan masa aku dan salima mandi sama-sama. Hahaa. Masa tu memang nak mengejar masa.Masa dah suntuk. Apalagi, kitorang sumbat sama-sama dalam bilikair.kann ? Hihi.
Ameera, walaupun kami takdelah rapat mana, tapi kau saaaaaaaaaaaaangat baik dan sporting. Kau tahu, kau member aku yang kuat merajuk. Hihi dan baikk. Aku harap kau cepat sembuh ! Ya Allah, jauhkanlah dia daripada penyakit yang dia alami sekarang :'(
Farzan, kawan baik ameera. Aku mula rapat dengan Farzan masa form 1. Dan aku juga sangat sayangkan dia. Farzan sangat baaaaikkk ! Ameera sangat jealous kalau aku rapat dengan Farzan :') Hihi.
Tapi sekarang, Farzan dahh pindah sekolah ! D=
Kitorang sunyiii tanpa diaa lagilagi Meera. kitorang semuaaasumpahh saaayangg gilaa dekat kau Farzan!
But so lucky, we still in contact :')

Guys, you're my girlfriend, My everything and honestly, ILOVEYOUSOMUCH :'D

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa