The One and Only
stuck in the moments
Thursday, June 2, 2011 • 6/02/2011 05:37:00 PM • 0 comments

Pheww finally. Extra's class is over.  I could have a writing and resting this weekend now. Hehe. Anyway, Hello and Assalamualaikum. Been missing me ? Haha.

Hari nie pukul 11 pagi kitorang lepak luar sebab cikgu Sains takde. It's okay, semalam dah ada sains dengan cikgu Suhaimi :) Hanani and me waiting for Jojo. Dia ambik kitorang then bawak gi makan dekat restaurant. Lepas makan, jojo baik sangat 'tolong' bayarkan untuk aku and Nani. Hihi, aku nak bayar balik dia kata dia belanja. All right :)

Hanani duduk sebelah jojo dalam kereta, aku duduk tengah-2 dekat belakang jadi boss =D Then kitorang pergi jusco AU2 yang memang dahh dkat sangat dengan rumah. Dekat sikit jer. Jojo bawak sebab dia ada kereta =P

Next week nak keluar dengan Aqilah Najwa and the gang. Aqilah Najwa dah janji nak belanjaaa aku, nadz and ain :) HAHA. Faiz pun nak belanja aku and Hanani :) Hihi, Thank you guys. So sekarang nie lagi dua orang yang kena tunaikan janji dorang nak belanja aku. Hehehehe :D
look at his hands ~

I Want To REFRESH my Mind,
DELETE all my problems,
UNDO all my mistakes,
and SAVE the happy moments :)



The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa