The One and Only
IDK
Friday, June 3, 2011 • 6/03/2011 02:32:00 PM • 0 comments

My mom said " Athirahh, dah solat isyak belum. tak habis2 chat,chat,chat ! "
Athirah : No, mom. Thira chat dengan robot.
Mom  : robot ?!
Athirah : Haah, dengan robot dekat cleverbot. Best ouh chat ngan robot tuh. I'm speak english with him.
Mom  : robot amendenye . Orang lahh tuh .

HAHAHAHAHAHA. aku gelakkan jer adik aku tuh. chat dengan robot ? Amende ah dia tuh. Hehe, korang tahu tak ape tuh cleverbot yang adik aku maksudkan ? haa tekan sini >> cleverbot <<

Kitorang memang takde keje kacau bende alah tu :) And kitorang tipu dia kata nama kitorang Justin bieber. HAHAHA. Then dia kata dia tak suka JB. Hihi, lawak ouh :')

"Yang tulisan warna hitam tuh kitorang yang tulis. Yang warna biru pulak cleverbot tuh yang tulis"


Okay, lepas tuh ada satu lagi cerita nak bagitahu. TENTANG AKHIR ZAMAN. macam nie tau, aku usha lah profile ema then aku nampak something yang menyakitkan. Then aku tekan lahh. Atas tuh ada gambar orang duduk atas mekah. Aku tak pasti sape dia tuh, macam Lady gaga. Tapi entah laa.

|
|
|
V

Makcik Hajjah Sitt

Kalau nak tahu lebih lanjut tekan je sini >> orang murtad <<

Dia nie orang melayu tapi dah murtad kutuk Nabi kita semua :'(
Serius JAHAT giler orang nie, aku rase dia dah memang betol2 tersesat.
Biar dia dapat balasan setimpal dekat akhirat kelak .



The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa