The One and Only
My Family My Life
Monday, June 6, 2011 • 6/06/2011 12:55:00 AM • 0 comments

Assalamualaikum.
Okayy aku semangat bersiap pagi-2 tuh. aku bangun awal.
sebab ayah aku kataa dia nak bawak gi RACING :) Oh Yeah !
kitorang jenjalan dengan cousin sekali.
Tapitapi tetibe melencong dekat tempat lain pulak =.='
geram nie, geram nie. Ayah aku TERpergi museum art islamic.
dah ayah aku yang bawak kereta so ikut je lahh kan tapi aku banyak bunyik lah.




My mom and My annoying sister and brother
 <--- abaikan --'
With my grandma and my sister
My little sister
Kaka and Thirah

Okay, dah habiss ! Hehe. 
Japp belum lagii. and then, dah pukul 4:30 petang. aku cakap dekat my grandma ..
" kalau tak dapat gi racing qila nak nangis ah. and, besok tak kire kene pergi jugakk. sakit hati ouh"
Hehe, then my grandma bagitahu ayah aku =P
DaddyTok tak ikot masa nie, pergi kenduri ..

And, Finally, I can go as well =D

Abah qila tanya.."Aqilah nak drive ke, abah yang drive ? "
dan saya jawab.. " Qila nak drive !"
"ok"
"tapi abah kena duduk sebelah ! "


Hehe, dan mukaaa aku yang monyok dan muram macam nak makan orang kembali ceriaaa!
Thank you Abah ! :')
HAHA. my mom yang gelabah time nie.." heyy mana boleh bawak orang takde lesen"
dan saya jawab.. " nak jugak !"
dan abah cakap.." biarlah dia bawak.."
Seriously, lepas racing , menggeletar tangan sebab dorang sume bawak laju-2 !!

Dan, malam tu pulak, Kitorang gi tengok i-city :)

And seriously today is the best day ever :')




The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa