The One and Only
hari ni hari makan banyak-banyak
Saturday, September 17, 2011 • 9/17/2011 05:37:00 PM • 0 comments

Hello lovelies.

Hari nie pagi-2 dah makan nasi minyak. selalunya nasi minyak ni for orang kahwin kan, kalau pergi kenduri kahwin mesti ada nasi minyak. hee, harinie mama masak nasi minyak for our breakfast. Actually semalam dah makan banyak sambutan birthday kakak aku dan 3 orang adik aku. Empat sekaligus buat birthday party coz dorang punya birthday dekat-2 bulan 9. burung puyuh paling sedap. My sister and cousin yang tolong gorengkan. semangat gila siap update status facebook lagi yang dorang tengah goreng burung puyuh. aouch :]

Happy birthday 17th September budak lawyer yang ke 18 tahun . semoga Panjang umur dan berjaya didunia dan akhirat. Ameen..

Today pagi-pagi lagi pergi tuisyen akaun, balik dari tuisyen, ada open house jiran sebelah. lepas tu my parents ada open house dekat Cheras kot. biarlah dorang nak date mane-2pun kann,and then aku pergi open house rumah Aqilah Najwa, kawan sekelas. Lepas uh lagi nak pergi open house rumah Mudrika Haziq ,yang juga merupakan kawan sekelas. Akhir sekali, lepak giant sekejap jumpa ARDI :) member lama yang dah lama tak jumpaaaaa :') I miss him actually. Dia member terbaik daripada yang terbaik, kalau aku ada masalah aku cerita kat dia. Pernah satu hari tu aku ade masalah sampai menangis meleleh hingus depan dia. HAHA ('= Well, Hari nie dah berbagai-bagai jenis makanan masuk dalam perut dari berlainan rumah. hihihik,..

Anyway, besok exam Science :) dah ready ? Jangan tanya, sebab aku always ready daridulu. Aku sungguh bangga dapat cikgu yang amanah even tak tahu apa yang akan masuk trial nantii. Bila tanya cikgu, apa yang masuk. Cikgu cakap baca je sebab cikgu tak tengok soalan lagi. cikgu kata undang-undangnye menteri pelajaran suruh susun soalan sebelum hari peperiksaan.So, cikgu kitorang memang tak tengok langsung soalan just bagi latihan kat kitorang sebagai dorongan for the trial. Bila cikgu cakap sapesape yang dapat soalan bocor tuu cikgu tak halalkan ilmu espicially cikgu add math kitorang lah. But so COOL ,for sure the trial is just a practice for spm yang sebenar nantii. Korang ade kecikgu cmtuu ? haha sumpah sayang cikgu-cikgu aku :) 

Okay, gtg. jaga blog kita ney baik-baik tau,tau,tau? :P I lav yuuu readers <3

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa