The One and Only
Hantu bonceng menyesatkan manusia ?
Wednesday, September 21, 2011 • 9/21/2011 10:27:00 PM • 0 comments

Assalamualaikum w.b.t.

Lagi satuuu paper wehhhh :D wish me luck guys! Hari tu kan aku tengok cerita 'HANTU BONCENG' dekat lappy my cousin, Fatimah Syamilah. Cerita Hantu bonceng tuhh memang BESSSSTTT! hahaha. Kenapa best ? sebab kelakar. Setiap part mesti tak henti ketawe weyy. COOL. Tapiiiiii.... time-2 aku tengok cerita tu, serius tak perasan langsung part yang tengah hot sekarang nie. Katanya, babak hina Rasul. Astagfirullah.. 

Okay, babak yang mana dorang hine Rasul tu ? sila tengok video dibawah. Tekan je PLAY sebab lagu dalam blog aku nie dah pun di DELETE kan. harap maklum :)



okay, mungkin penulis skrip nie tak perasan ape yang dia tulis masa tu. Tak boleh nak tuduh je. Tapi, hina Rasul kita tu satu perbuatan yang tidak patut sama sekali. Hukumnya BERDOSA BESAR. sekarang ce tengok bawah nie pulak.



Ramaii orang dislike kan . So, lepas tahu pasal nie, rasa nak cekik-cekik je penulis skrip cerita nie. Zizan mungkin taksalah sebab dia pelakon. Tapi mungkin salah sebab buat je ape orang suruh. Masalah sekarang nie aku taknak salahkan sape-2 sebab aku pun dok suke tengok cerita nie haritu. Lepas nie, kena hati-hati. Ini sebagai pengajaran untuk kita semua. Aku tahu pasal bende alah ni pun sebab mama aku yang kata cerita nie menyesatkan manusia. Kalau mama tak bagitahu, mana aku tahuuuu kot :P


The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa