The One and Only
Tenkiu :')
Sunday, September 25, 2011 • 9/25/2011 10:57:00 PM • 0 comments

Hello guys :) Nampak ada apa-apa perubahan dekat blog kite nie tak ? ahaks ~ First of all, Thanks for AINA :') sebab sudi kongsi template kat all readers. Aina memang terbaik walaupun dia lebih lebih mudaa dari saya, dia banyak tahu pasal belog. Ilavyeww AINA :)

Kedua, aku memang lupa gila apa link blog kawan blog aku yang nama dia serupa dengan aku nie 'keyla'. Sebabnya, lepas tukar template semua link kawan-kawan aku hilang so aku kena taip balik cuma satu jea tertinggal. kalau Keyla sorang lagi tu ada baca entri ni sila tinggalkan komen di shoutbox supaya kita boleh kunjung blog awak lagi okay ? hee :)

Ketiga, kat sekolah ada trial lagi. Tinggal papaer geografi, lukisan kejuteraan, Seni dan Prinsip Perakaunnn. Tapi, kalau nak ikut course, aku tinggal lagi satu papaer lah :') Thanks sangat-2 kepada Aisyah dari sekolah Sungai Kertas, Aida dari sekolah Taman Keramat dan AqilahAziz dari sekolah Taman Melawati sebab sudi kongsi ehem..ehem.. :) HEHE. Ilavyew lah korangg. Terima kasih sekali lagi :')

Okaylah, lagi sebulan jea nak spm nie. Blog tak bawak masuk kubur pun. Jadi aku TERPAKSA tinggalkan laman sesawang ini sementara :'(
assalamualaikum.

Sometimes when I see what I want, I forget what I needed.

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa