The One and Only
saya sayang kawan2 saya jadi jangan halang saya
Wednesday, September 28, 2011 • 9/28/2011 10:17:00 AM • 0 comments

Hello rakan-rakan !   nak jerit jap , YEAHH MERDEKAA ! Lol. atwitshand Spm tak habis lagii la.  Aku dah malas nak on facebook lagi. Sebab, aku nak tumpukan dekat blog pelajaran je. Lepas tuh, baru lah boleh nak online lame mana pun kan.   


Hari nie aku tak datang sekolah sebab ponteng buat cuti sendiri tapi ada sebabnya tau bukan saja2 :P



Me  :  Mom, besok i taknak datang sekolah tau.
My mom  :  Dah habis exam ke ?
Me  :  dah.
My mom  : Oh, akaun last paper ?
Me  :  Yup. besok taknak datang tau. Nak kemas bilik.
My mom  : Okay.

atas nie dialog semalam. sebijik sama tak tokok tambah pun. Hehee.

Semalam kawan aku macam tak puas hati dengan aku je. Tak tahu sebab apa tapi dia cakap " Ada orang cakap kau gedik kalau member dengan Hanani."

"Aku gedik ?" diam.

"Ada orang cakap lah.."

"sape ?"

"Dia tak kasi bagitahu tapi dia kata kau okay and perfect kalau kau tak rapat sangat dengan nani tu"

"Oh.."

Siapa yang cakap ? seru5  sebenarnya aku pernah jugak gaduh dengan Hanani. Sebulan tak cakap dengan dia , masa tu bulan Julai kot, dah lupa dah : /
Aku balik jumpa Fadilla. Kitorang menjerit :) sebab dah lama tak jumpa. Memang lah sama sekolah, tapi memang susah nak jumpa. Kalau dalam seminggu tu , cuma 2, 3 hari je jumpa. Kadang-kadang tak jumpa langsung :( Sebab kelas kitorang jauh :-(
Fadilla masa tu bagitahu aku yang dia happy sebab aku gaduh dengan Hanani. Dia kata dia tak suka aku asyik berkepit dengan dia.   Herm.. ,macam ni lah manusia. Tak pernah berpuas hati dengan apa yang dimiliki. Tapi, aku sangat bersyukur sebab dapat kawan yang baik, aku tahu dorang sangat caring dengan aku :') HAHA. Thank you guys. Chow. :2c2:

*maybe nie last post sebab nak tumpukan perhatian for spm. SEBULAN je beb. SEBULAN. tak susah kan ? :'(
sabtu nie ada jamuan raya dekat sekolah :D




The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa