The One and Only
GOOD LUCK PMR CANDIDATES ♥
Saturday, October 1, 2011 • 10/01/2011 05:10:00 PM • 0 comments

ALOHAAA !
kau kenal aku tak ? Kenal kan,kann ? sebab aku kann famous ! :P HAHA, aku perasannnn weyyh. Lol.

Hari nie aku nak ucapkan SELAMAT MAJU JAYA KEPADA SEMUAAA CALON PMR 2011 yang bakal mengambil Peperiksaan yang tak berapa besar sangat tuh pada Oktober 04 ! Good Luck taw korangg. Buat yang terbaiikkk punye :") Good Luck for all Pmr candidates especially my brother , Ahmad Zaki :")

Besides, aku nak ambik kesempatan meng-update Lorh. HEHE, pukul 12 tadii pergi sekolah sebab ada Open House dekat sekolah. Sekolah pun nak buat 'open house', untuk mengeratkan hubungan silaturrahim antara semuaaa warga sekolahh <3 BEST sebab ramaii gak ex-students sekolah datangg. (=







Okay dah bhaaiii. :))


The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa