The One and Only
Goodbye add math :')
Thursday, November 24, 2011 • 11/24/2011 01:35:00 PM • 0 comments


hello loves. Semalam berakhirlah saya belajar add math :') Ingat lagi masa form 4, cikgu add math kata, "hari ni secara rasminya kamu semua jadi pelajar additional mathematics" . hehe, tu selepas kitorang berjaya tamatkan tajuk logarithm :) aww, masa sangat mencemburui kita, cepat sangat berlalu =">

Exam add math semalam senang, sumpah tak tipu :) perli pun tak. Terima kasih Allah ! Oh ya, nak cakap pasal bola sat, saya sangat terpikat dengan orang-orang Syria sebab dorang lepas menang bola, terus buat sujud syukur :') Aww. Menaik bulu roma. Lol :/ HAHA. Bukan terpikat apa ya, cuma terpikat dengan sikap dorang yang tak lupa Allah.


Kenal tak Nazmi ? Alaa pemain bola yang paling muda dalam HM tuh. Tahun nie dia Spm tapi tak ambik. Okay, kenapa ramai yang tergila-gilakan diaa ? HAHA. Biarlah dorang kan nak minat Nazmi tu,. aku sangat pelik dan bertambah pelik dengan kawan aku sorang nie, "Nazmi tu cute kannn" okay. Dia yang cakap. Sorry lah peminat2 Nazmi, aku tak ada perasaan pun kat diaa. HAHA. Lol. So Jangan lah nak tanya aku banyak kali dia tu cute ke ape ke. Bukan jeles, tapi entah la. mungkin aku dah kenal kau lama kot tu yang dah tak nampak keCUTE-an kau. HAHA. Nazmi nie dok Keramat je, dekat dengan rumah aku. Tapi jangan tanya aku alamat dia pulak, yela kan orang dah minat, sampai nak tau rumah dia lagii tuu. Btw, congrats lah dapat jadi pemain Harimau Muda :) All the best ;)

Hee aku ada masa seminggu untuk belajar ekonomi dan akaun, so taknak lah sia-siakan masa yang ada nie [: Lagi beberapa minggu je aku bergelar pelajar sekolah :') And Sekarang baru sedar, betapa besarnya pengorbanan seorang insan bergelar GURU ! Dorang susah-susah sebab murid, dorang selalu buat terbaik untuk murid-murid, so hargailah cikgu-cikgu korang (;  Saya sayang Cikgu saya. Saya sayang Sekolah Saya ! :D

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa