The One and Only
Bil melambung, aku merana
Monday, December 19, 2011 • 12/19/2011 01:11:00 PM • 0 comments

Okay, tengok tajuk pun dah tahu apa yang aku nak cerita hari nie. Hari ni aku post sambil makan aiskrim. Ais krim Cornetto yang sekecik keciknya, ngap sekali terus habis. Tapi memang sedap, makan sekali memang nak lagi. tapi adik aku telah buat peraturan, dia taknak aku makan banyak-2. haih ape lah. K sambung cerita..


Kalau maxis bagi surat, tak lain tak bukan tu memang bil. Kalau aku tengok surat tu, kecut perut aku. Kalau bil melambung, kadang-2 aku yang kena. Bapak aku bebel ape entah aku dah tak ingat. Banyak kali lah jugak aku kena sebab bil telefon banyak sangat. Tu pun masa dulu-dulu la. Alhamdulillah la sekarang tak kena dah. HAHA. tapi takut jugak. Bila aku tengok je surat daripada Maxis tu, nak je aku bakar. Serius ! 

Dulu masa form 1 and form 2, phone aku selalu kena rampas sebab bil melambung. Rasa nak sepak je Maxis tu sebab bagi surat yang bukan-bukan. Aicehh, nak salah kan Maxis pulak :P Ok, disebabkan aku punya nombor terlalu banyak bil sampai RM800++ something, dah tak ingat tapi memang banyak. Aku bertekad untuk guna kredit daripada guna bil. Aku benci guna bil. Tak bebas !

Sekarang nie aku dah besar, aku dah tak kena marah. Tapi kena nasihat la tapi aku ni tak sedar lagi kot sebab aku buat lagi. AHAHAH. kay fine. It's not funny kan? aku serius sekarang, aku mula kenal topup-2 nie masa form 3. Aku tak reti guna topup-2 bagai nie dulu. Tapi, yeah sekarang aku dah tau. Aku belajar dari kesilapan. HAHA. Tak suka Maxis bill !! 

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa