The One and Only
Omg !
Saturday, December 17, 2011 • 12/17/2011 02:21:00 AM • 0 comments

Hello guys ! okay jom tengok jam sekarang dah pukul barapa ? tett..tett.. 1:52 AM.  dan aku masih tak tidur lagi ? hee actually aku baru bangun nie, dan tak boleh nak tidur balik. Aku nak beribadah malam nie :') Tapi taknak la update pasal ibadah ape aku buat nanti tak pasal-pasal ada pula orang yang salah anggap kata aku ni menunjuk bagai. Aku nie bukan lah seorang yang baik sangat. Dan sebenarnya aku teringin nak berkawan dengan orang yang alim :') seriously !

Hari nie aku sangat aktif dengan twitter . Dan facebook aku telah deactive . dah bagitahu kan ? :) Malam ni aku tengok followers, ada 130 then usha la. Omg Selena Gomez follow aku. HAHA. I love her song so much :')


see that ? haha, poyos je aku nie. lepas tu bila tengok betul-betul kan dekat updates 'follow me for the latest news and updates on selena gomez'. perggh, hampeh je -.- tapi tak kecewa sangat lah, alaa bukan orang islam buat apa nak sibuk pasal dia *cehh tetibe bajet kan. hee andd and one more thing, aku dapat kenal dengan @SyeraaEvans dan @SyedaaEvans :) They are so friendly you knowww :D dorang kembar !! aku pulak teruja ! HEHE.



HELLO TWINS ! Nice to know you =D Mereka comel dan baik hati. sukaa sukaaa. hehe. hyeee <3



The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa