The One and Only
6 tips cinta :]
Thursday, December 15, 2011 • 12/15/2011 05:37:00 PM • 2 comments


Hello peeps :') kenapaa blog makin lamaa makin membosankann ? okay sebab takde cerita nak post-kan. really ? Sebab dulu time sekolah macam-2 cerita menarik tapi sekarang aku kena gunakan blog nie sebagai satu 'projek'. apakah ? comingggg soon...........


Hasnol babun tu nak sakitkan hati aku lagii ke ? haiyah. please lah, bawak bertaubat okay ? Kalau aku ada senapang kaaan, aku rasa nak tembak je dia. HAHAHA. Lain kali jangan buat aku rasa nak menangis lagi. Susah sangat ke nak jaga hati perempuan nie ? senang je weyy. buat je apa yang perempuan suka buat. apa tu ? Cinta terasa indah apabila kemana je kita pergi, si dia menemani kita tapi terasa pahit apabila apabila kita ternampak pasangan pasangan berjalan berdua-duaan bersama insan lain. kan. Apa pun, 6 tips ini sangat perlu dipenuhi oleh pasangan.

* Jangan sesekali memungkiri janji.
* Sentiasa jujur kepada si dia kerana wanita atau lelaki memang benci apabila ditipu.
* Beritahu si dia mengenai sesuatu perkara dengan tepat.
* Jika si dia dalam keadaan bermasalah, sentiasa menggembirakannya.
* Andai anda jujur, si dia akan setia kepada anda.
* Jangan terlalu mengongkong dirinya kerana dia juga inginkan kebebasan.

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa