The One and Only
I fall too fast,crash too hard,forgive too easy,and care too much
Wednesday, December 14, 2011 • 12/14/2011 04:10:00 PM • 0 comments


Hari-hari aku on tumblr sebab aku aktif dengan tumblr aku. wahaahaa. Lol. guys, aku dah deactive facebook. whyyy ? whyy ?! ade la sebabnyaa yang korang tak perlu tahu sama sekali ! urgh, aku bosan tahu tak, bosan dengan kau. okay, aku sangat emosi hari nie. kbhaii nak tolong mama masak.

....
.

.

.

.



Malas lah pulak. K sambung cerita kita. Entri kali ni aku nak bersendiwara. ape tu ? okay tak kisah la apa pun aku malas nak fikir. puih . Hari ni aku tak kerja so gila bosan lepak rumah je. entah apa pun aku tak tahu nak buat. Memang best mengadap phone 24 jam tapi gila sakit mata boleh rabun mata tengok skrin lama-lama. Adik-adik aku ada kem dekat-2 rumah nie. Biasa lah jiran-2 aku memang cool. banyak aktiviti dia buat kan. kem apa entah tapi macam-macam permainan and aku malas nak join. okay, asal aku sangat maalas hari nie? sebab boypreng aku bajet gila rasa nak sepak je dia. memang ada kena mengena dengan dia tapi aku malas nak cerita pasal dia. HAHA. dari tadi aku asyik dok sebut perkataan malas nie je.Sebenarnya aku tak sabar nak ambik lesen kereta. Next week aku memang busy gilaa lah. Jumaat nie ada kem lepasan Spm dekat Bangi. Aww tak sabar nak jumpa Amilin <3 Miss her so much andd maybe tu kem terakhir aku sertai. next year dah takde dah kem cmnie sebab aku dah dewasa. wohohooo. Lepas kem tu terus lah dengan belajar kereta dan motor. aku ambik dua pakej sekali. Harap-2 lepas. Ameen.. wish me luck guys. Andd, aku akan start kerja, carik duit sendiri minggu depan ! wahhh tak sabar plus serraaam. So minggu nie je la aku boleh malas-malas kat rumah cenggini. Heee. Kbye nak tolong mama masak. Sian dia sorang-2. HAHA.

Lots of Love,
AqilahZahirahZulhisham 

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa