The One and Only
Petunjuk atau sekadar mainan tidur ?
Tuesday, December 27, 2011 • 12/27/2011 04:16:00 PM • 0 comments

Hye awak <3 Love yaaah. hee hari nie aku karaoke dengan adik aku. suara aku merdu katanya. HAHA. aku nyanyi lagu vierra - Kesepian. Ohmagadd, feeling habis aku nyanyi lagu nie :') wahahaa. Tadi kan aku dapat panggilan. Dua panggilan ! Besok aku mula kerja. waa tak dapat online lelame lagi. Sebab aku kena bahagikan masa kerja dengan baca buku memandu tu. Takutnyaa nak buat ujian komputer. Ya Allah, permudahkanlah ! Semoga aku lepass ! Aminn.. D': Pleaseee..
lovequotesrus:

Photo Courtesy: hellyeahitsrandom

Hari nie kaaann aku mimpi. Tak tahu lah mimpi tu sama ada betul atau mainan tidur. Kebelakangan ni aku mesej la dengan Safwan. Bukan pakai phone. Tapi Skype gituu. Tapi dah 12 hari dia tak balas mesej aku. Aku pelik lah kan. Tetibe pagi tadi aku bangun awal sangat sebab aku mimpi menakutkan. Aku mimpi Safwan meninggal. Ya Allah, takutnyaaaa.. :'( Aku mimpi dia dah takde ! Thats why la dia tak reply mesej aku. Aku takut. Tapi aku tak percaya mimpi tu. mungkin. 

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa