The One and Only
Gua tak cari pasal.
Wednesday, January 11, 2012 • 1/11/2012 10:09:00 PM • 0 comments

EVERY STORY HAS AN END, BUT IN LIFE EVERY ENDING IS JUST A NEW BEGINNING. I KNOW IT AND I REMEMBER.

Well, macam biasa lah kan hari nie aku kerja. kerja pagi. Tapi hari nie lain sikit sebab aku updates jam 9.50 malam. :P selalunya pukul 2 or 3 pagi baru lah aku nak update kaaaann. HEHE.

Penat gilaa hari nie but it's okay aku dah biasa. Biasa berdiri lama-lama sebab dulu time kat sekolah aku masuk kawad :')  Selalu berdiri kat panas terik. Ya Allah, rindu sangat kawad kaki :D

Malam nie aku masak. Aku yang masak weh. HAHA. Itu pun nak hebohkan. :P My mom says aku dah boleh kahwin. HEHE. Like


OK then aku geram gilaaaaa. Sebab ditipu. K terase? bagus. Aku tak suka penipu. Oh yeah korang pun mesti tak suka orang menipu kan. Ingat kita suka ke kena tipu, and ditipukan. Lol. I wrote out all the thoughts on my heart. Aku benci PENIPU. Penipu, kau boleh blah dari sini. And you are not my problem anymore, GO AWAY. Fullstop.


p/s : Si penipu yang dimaksudkan bukannye Hasnol lahhh. apesal korang tanye pasal dia pulak ? Dia dah melalak kat PLKN so biar ah hidup diaaa.. Jangan tanya aku pasal dia lagi :-/


The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa