The One and Only
I.am.nothing.without.Allah.
Tuesday, January 10, 2012 • 1/10/2012 12:55:00 AM • 0 comments

Mood : Tak boleh updates lah kalau bapak aku berlegar-legar -_______-

Hai korangggg . Hari nie aku bangunn pagi sebab kerja. Serius rase macam terpaksa giler bangun walaupun mate nie masih lagi mengantuk :O Yelah, semalam aku tidur pukul 3 pagi :-/ HEHE.

Aku pergi kerja pukul 8.30 pagi, ayah aku hantar. Lepas tu ayah aku terus pergi Bukit Jalil tempat kerja diaa. Ayah aku kate TAKPE kalau tak lulus ujian memandu tuh. Sekarang dah tahu ape kesalahan so ayah aku suruh ambik balik sampai lulus :) HAHA, aku tak kisah memang pun aku nak ambik ujian tu sampai lulus, bayar berapa pun asalkan dapat bawak kereta :) Ayah aku nak belikan kereta untuk aku. kan akak kan ? Peace.

Hari nie jugak hari yang kelam kabut. Sebab bos aku suruh hantar borang dan bukak akaun RHB Bank. Tapi, nak bukak akaun RHB tu kena bayar rm250. Giler banyakkan ? Poksu aku kate kalau bawah company bayar rm50 je. Sewel doh RHB Bank nie ! Aku tak hingin pun bukak akaun bank tuh tapi terrpakse bukak sebab nak masukkan gaji ! :-/

Aku dan Fadilla buat kerja gila sikit hari nie. Kitorang keluar bangunan ,pergi Taman melawati. Bayangkan dari Taman permata jalan kaki pergi Taman melawati. naik jejantas tuhh :) HAHA~  Kitorang buat kerja giler nie sebab tadi terserempak dengan fatimah. Dia kata hari nie last beli no UPU, aku dah beli just Fadilla je yang belum so aku kesian giler kat dye kalau dye tak sempat beli. Fadilla pun pandai buat muke seposen.

Sampai BSN kat Melawati tu, kitorang ambik nombor. giler lah nombor 1321. sekarang nie baru 1209. GILA kan ? lame nak tunggu ! Ceh. Pastu fikir punya fikir aku call office bagitahu aku balik lambat. Tak pasal-pasal pulak. Nasib bos baik tadi. HEHE <3

Then kitorang tunggu la giliran. Lama sangat. Rasa tak senang duduk sebab time tu waktu rehat, lagi beberapa minit je nak masuk kerja. So tanpa berlengah kitorang tanya kat akak tu pasal no UPU. dia kata bukan hari nie last, tapi hari nie baru bukak. Pfft. Fatimah !!!!!!!!!!

Oh yeah hari nie ade perhimpunan aman 901 :) Terima kasih Allah, akhirnya Anwar Ibrahim dibebaskan :) Anwar tak salah. Orang yang tak bukak mate je cakap Anwar salah. Ada orang fitnah dia. Kejam giler lah tak takut dosa ke orang tue tu, harap je polis. POLIS GATAL. Budak-budak pun tau yang fitnah lebih besar dosanya daripada membunuh.



Allah telah menolong orang yang tidak bersalah :)
Dunia boleh la nak lari tapi akhirat tidak sama sekali :')


The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa