The One and Only
fighting.
Sunday, January 8, 2012 • 1/08/2012 01:50:00 AM • 0 comments

Asslamualaikum and Hi. I've written an entry for today. Okay, since today's a saturday. Of course, I woke up late but I didn't rush. Not at all. There's no school and all. Anyway, today I have computer test at Danau kota w Imkeda team. So how I wish today is ! HAHA, Im soooooo sleepy while waiting for all names called. Aku yang ke- 96 daripada beratus-ratus manusiaaa kat sanaa. And, aku sempat lagi onlineee utk hilangkan rase mengantuk nie :-/



HAHA so how my test ? I'm finally happy :') Ohh damn, that cant happen. Let me throw something bad in. I fail my computer test and I got 38/50. annddd, aku kenaa ambik semulaaa ! ambik semula ujian tuu ! ambik semula ujian tu akhir bulan Januari nie ! haha it's okay :') I know I can do it. My sister, family and friends always inspire me.



No perhimpunan
No baju kurung putih kain biru muda
No homeworks
No teachers
...
Esok hari ahad. Klau budak sekolah besok CUTI. Tapi aku KERJA. cuti cuma sehari je dalam seminggu. Penat weh. Sekarang ni aku dapat rasakan betapa payahnya mencari rezeki. Penat sangat. Hanya Allah je yang tahu perasaan aku sekarang nie. 

Kat tempat kerja tu aku paling muda. :) So dorang panggil aku 'adik'. HAHA. manjaaanye :'] diorang semuaa friendly. kalau takde dorang, serius aku cakap aku malas gilaa nak kerja kat situ dah la penat. Setiap masa kena senyum. Tunjuk muka yang paling manis. Diorang lah yang selalu bagi semangat dan tunjuk ajar kat aku. Aku sayang dorang. Terima kasih Allah :')

Setiap kali ada costumer datang, kitorang kena layan diorang dengan penuh mesra sekali dan wajib cakap 'HAI SELAMAT DATANG, BOLEH SAYA BANTU? TUAN/PUAN/CIK NAK CARI APE ?'

Korang ingat senang nak buat semua tuu ? Time sekolah memang best dok goyang kaki. belajar pun kita duduk je atas kerusi dengar cikgu membebel. Itu kite okay lah. So korang yang masih bersekolah jangan mensia-siakan masa persekolahan anda. Jangan ponteng, jangan buat cikgu marah. Lepas nie dah takde dah orang nak panggil kita dengan gelaran 'murid'.. Bukan senang kita nak berkumpul dalam satu bilik seperti bilik darjah :')

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa