The One and Only
Sad dayyy
Sunday, January 15, 2012 • 1/15/2012 09:37:00 PM • 0 comments

Hello WORLD ! How's ur life today ? Alhamdulillah, we still alive :)

Pagi tadi aku bangun solat subuh sebab dengar azan lepas tu aku tidur balik. Niat nak tidur kejap jer, pukul 7 nak bangun balik tapi lain pulak jadinya :( Nak tahu apa jadi ? Alright...

Aku dengar handphone aku berbunyi. Ada orang call. Aku bukak mate, still macam mamai-2 lagi. Hoho..Aku tengok skrin telefon. Siapa call ? Guardian HK.  Ohmaaagaaddd ! terkejut gilaa aku. Sekarang pukul berapa ? Then aku tengok jam. pukul 8.40 pagi ! Aku masuk kerja pukul 8.30 pagii. Dah lambatttt ! Pastu Guardian HK call lagi. Aku angkat, buat suara dah lama bangun *konon*. ehem..ehem..

Guardian HK : Hello, aqilah zahirah ada ?
Me  : Ye,ye sayee.
Guardian HK : Bila nak datang kerja ni ?
Me :  Haa kejap lagi.. hari ni saya datang lambat sikit.
Guardian HK  : Pukul berapa ?
Me : Sembilan suku..
Guardian HK : WHAT ?!
Me : ehh tak, pukul 9 saye sampai..
Guardian HK : Kenapa lambat ?
Me : erm..aa.. erk.. ( tengah fikir ayat) Terlajak tidur.
Guardian HK : nie dah mandi ke belum ?
Me : Ohh, dah, dahh..
Guardian HK :  Okay, siap cepat, salam.
Me : okay. (fuhh legaa)

Lepas tu aku terjun katil, mandi selaju yang boleh :P HAHA. Siap-2 suruh bapak aku hantarkan. Sampai je tempat kerjaa, fuhhh legaaa, boss baik pulak dengan aku :') So takde ape yang terjadi. Hati nie legaaaa giler. HEHE.

So pengajaran sekarang, aku kene ingat, aku dah kerja bukan budak sekolah lagi yang boleh datang lambat bila-bila mase saje. HAHA. Bapak aku ceramah pulak kat aku, dia kata kalau dia tahu aku kerja pagi, dah lama dia marah kalau aku mengadap komputer pukul 3 pagi semalam. wahahaaa.

Hari nie jugak hari yang paling-paling-paling-paling tak sukaaaa. Beberapa aku jadi cashier yang berwibawa, hari nie aku short ! Cuak, dan fikir macam-macam lah cmane boleh short. RM 31 pulak tuu. banyaaaak weh, boleh beli makanan sebulan ! waaaa :'(  Cmane boleh jadi camtu ? D:

Balik rumah, aku bagitahu mak aku, Besok mak aku bagi duit bayar balik duit tuuuuuu ! Nasib baik mak aku support. Tapiii tak guneee betullah apesal boleh jadi camtu, aku rase aku dah terlebih berhati-hati kire duit dah tadi :(

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa