The One and Only
CUTI :D
Wednesday, February 1, 2012 • 2/01/2012 10:46:00 AM • 0 comments

Disebabkan saya cuti hari nie, saya telah mengambil masa bersama bloggy :) Isnin hari tu aku dah cuti, hari rabu ni pun aku cuti. Wahahaa. Sampai Tarmizi cakap "Mana aci awak cuti dua kali seminggu, kita tukarlah."

amboi-2 mana boleh main tukar-tukar. Guardian tu baik sangat bagi aku cuti dua kali. HAHA. Tapi aku lagi suka kerjaa sebab kat rumah bukan buat apa pun. Kerja ada la jugak nak buat sesuatu yang berfaedah kan. HEHE.

Tadi Hanani call aku. Oh aku rinduuu dia ! Kitorang lama dah tak jumpa :") HEHE. Dalam sebulan macam tu. Sebenarnya dah banyak kali dah dia call aku tapi aku tak dapat nak angkat sebab time dia call aku kerja mana boleh angkat. So hari nie aku mencatat sejarah mengangkat panggilannya yang selama ni tak diangkat. HAHA~

Alhamdulillah, aku dengan dia okeyyy. Parents pun dah tahuu :') Agak bagus jugaklah couple, parents tahuu. Tak payah sorok-2 sebab lagi bagus dapat restu :-P


The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa