The One and Only
When I'm Yours
Thursday, January 26, 2012 • 1/26/2012 11:09:00 PM • 0 comments

Hello uolls. Lama kite tak updates. Kita sibuklah awak :) Balik kerja dah mengantuk. HEHE. Alright, hari nie my cousin datang rumah so tak boleh nak onlineee lelame kay.

Hari nie aku kerja shift pagi. Aww boss aku belanja breakfast :') Comel je dia cakap ' Ye Aqilah saye belanja awak, makanlah..' HEHE. Omg sayang bos ! Hoho..

Aku dan Rahman dah jadi kawannn sebab kawan dia, kawan aku jugak. Wahahaa. Bestnyaaa Tuhan bagi dia kat aku. Alhamdulillah :') Dia seorang lelaki yang sangat sayang sayaaa :"D

Tapi dunia nie memang susah nak senang-2 dengan couple sendiri. Mesti ada je orang ketiga yang jealous dengan kitorang. Dia kata dia nak hidup bersama saya selamanya, waaa serius terharu gila. Finally, I found somebody really, really great who's right for me. HEHE.

Nanti aku post pasal dia. Didy lah nak tahu sangat kan. HEHE. Okay sampai sini sahaja cerita hari nie, semoga bertemu lagi. InsyaAllah :)

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa