The One and Only
Talking to you makes my day
Monday, January 23, 2012 • 1/23/2012 01:39:00 AM • 0 comments

Salam :) Hari nie boss belanja kitorang semuaaa MacDonald. So agak jimat lah duit aku hari nie. Dan, uncle satu barang RM 1 belanja kuih-2, macam-macam kuih adaa. Then dia baik sangat pulak hari nie. Aku main-main je cakap, kuih je, air takde? Then uncle tu tanye nak air ape, aku kata TEBUUUU. Lepas tu dia belanja betul-betul. HAHAHAHA. Apa boleh buat, rezeki tak boleh tolak, terima kasih banyak-banyak uncle. Aku dah suka giler-giler kerja kat situ. Kitorang semua macam 1 famili :D Satu supermaket dah kenal, kalau jumpa je tegur tak pun senyum :')
Tapi hari nie aku ada problem sikit. Tak banyak pun, sikit jer. HEHE. Tak penting pun sebenarnya , sebab 'dia'. Tapi aku rasa penting jugak bagi aku. 
leilockheart:

FOLLOW for more photos

I MISS THE PERSON WHO I USED TO SMILE TO EVERYDAY :'{

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa